Ana içeriğe atla

gizli düşünceler.

eksik bir şeyler var ..

..demin aklımdaydı yazacaklarım, şimdi sen gibi bi anda gittiler..

insan en çok kendine yenik, kabullense aslında belkide şartları zorluycak sebepleri ortadan kaldıracak.
insan en çok kendine kızgın çoğu anlarda, kendini bıraktığı durumları yakıştıramadığını anladığında.
saçmalık bazen hakkını veremediği sevgiye kendini mahkum edişi.
uyuşturucu gibi bedeni sarsan dağıtan bir bağımlılığı yok sayılmayan şeylerin mümtelası olmak çokta akıllıca olmadı hayatımda.
ama ben aptallığa gönüllü olunca zoruma da gitmedi yenilişim.

her ne yaşarsam yaşayım içimde ben oluşum bana özel bi durumun bana bakire kalışı kadardı şehvetin arzusu.
zaman zaman yenik düşünce yasaklarıma, "doğru" haysiyetini kaybetti gözümde.
yanlışı savunmak değil söylediğim, içinde harmanlayınca bütün kıymetlerin sahibi olamamak koyuyor tabi.

normal olmak bana göre değildi, ilk hatamda anlamıştım bunu.
sahipken kaybetmeyi düşünmek basittir, kaybettiğinde ait olma isteği o kadar ulaşılamaz oluşu ders gibi çok şey öğretiyor insana.

hani bazı şeyler söylenmez, söylenmeyen ama hissedilen şeyler kadar anlamlı ve insanı olgunlaştıran durum kadar esassın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tekerrüre fırsat veren zamanlar..

Zaman...

Beklemiyor seni, hiçbir zaman.. ve hiç bir acının yada kaybedişin sonu gelmiyor ..
Şu an ülkece içinde bulunduğumuz durum malesef ki kanıtlıyor..

Karmaşıktır bazen net bildiğin herşey, yanılgıya uğrarsın kabullenirsin belki ama bunun sana yada çoğunluğa faydası yoktur.
Eleştirmekten geri kalmayız koltuk sahiplerini fakat prosedürler lede pek ilgilenmeyiz.
Hiç bir yönetim şekline bu şekilde ki kadro ile baş edebileceğimizi düşünemiyorum, sonuçlarının acıları bu kadar ocakları söndürmüş ken içinden de gelmiyor zaten savunası yanlarına tutunmayı.

İnsanımız mevki budalası olma gereksinimini bu kadar abartmamış olsalardı, adım atmaya mecali olacaktı bütün kuvvetlerimizin.
Stratejik durumlara menfaat karışmamış olsaydı şuan birileri bir yerlerde olamayacak belki farklı bedeller ödenecek ama bu kadar canlara maal edilmeyecekti Vatanımızın bütünlüğü!  kim bilir...

Bir kısır döngü halinde dönmekten yorulan dünyanın biz canlılara pek de güldüğü söylenemez.
Önce kendimizi kirletmeyelim …

ona dair son sövüşler..

Şimdi ben buraya saçma sapan hikayeler yazsam inanacakmısın..

Bende hak etmediklerini yaşarken hıçkırık tutanlardanım..
Orantısız fedakarlık sonunda bir çok pişmanlıkla baş başa kalanlardanım..
En çok anlayış beklediğin tarafından , anlaşılmaz oluşunu duymakla afallayanlardanım..

Çok saçma geliyor bana .. yıllarını verdiğin insanın seni kendi çıkarlarına feda edemediği noktada birçok çirkinliğe sürükleyebiliyor oluşu ,
Ve kendinden emin olmak kadar duygularına hakim olmayı istiyor insan , çoğu zaman uzun süre alışkanlık haline getirdiği durumu bitirmek istiyor, yada yıllardır sevdiğini sanıp nasıl bu kadar kör oluşunu anlamak istiyor...
Hani illa yıpranmak mı gerek idrak etmek için gerçeği, yada saf saf sevdiğini düşünüp aptalca feda edişlerinin hiç olduğunu görmek mi..
Hep ertelediğin şeylerin pimini çekmeye ne kadar zamanın kaldı .. hiç düşündün mü..
Belki sabrını taşıran son bir damla saçmalık daha,
Belki damarına basan son bir ağırlık..
Belki de sadece dürüstçe tarafsız yansız men…

kaçak sigara

bir pazar günü..
parası olana eğlenceli, olmayana depresif, vakit bulamayana önemli bir gün.

karmaşık duygular içinde olduğum yılların her hangi bir günündeyim yine.
sürekli kendini tekrarlayan kronik bir sancı gibi düşüncelerim.
yine yapmak istediklerim uzun bir liste fakat yapabildiklerim beş parmağın ikisi kadar tatminsiz.
sizin ne yaptığınız umrumda olmazken uzaktan izlemek bile ımd si yüksek biyografi kadar sığ.
gökyüzü aynı bulutlar kavga etmeden yol alıyor ağır ağır.
amacım mutlu olmak olmadı , zaten gereken kısa anlara kendini iliştiriyor yakalarsam.
günün sürekli kendini kovalıyor oluşu beni yoran sebep.
kimine hayat kaçak sigara kadar tatsız ama ihtiyaç,
kimine ise masaya bıraktığı zippo ile yanacak on beş liralık gösteriş.
alçak duyguları yüksek olan insanların tatminkar sırnaşmaları dışında kalifiyeli yoldaşlar içimi ferahlatıyor.
göz ardı ettiklerimin istikrarı göze alacaklarımın önüne cin setti inşaa ederken ben uzun atlama dersleri alıyorum herkesten.
maksat fikir alış…