ona dair son sövüşler..

Şimdi ben buraya saçma sapan hikayeler yazsam inanacakmısın..

Bende hak etmediklerini yaşarken hıçkırık tutanlardanım..
Orantısız fedakarlık sonunda bir çok pişmanlıkla baş başa kalanlardanım..
En çok anlayış beklediğin tarafından , anlaşılmaz oluşunu duymakla afallayanlardanım..

Çok saçma geliyor bana .. yıllarını verdiğin insanın seni kendi çıkarlarına feda edemediği noktada birçok çirkinliğe sürükleyebiliyor oluşu ,
Ve kendinden emin olmak kadar duygularına hakim olmayı istiyor insan , çoğu zaman uzun süre alışkanlık haline getirdiği durumu bitirmek istiyor, yada yıllardır sevdiğini sanıp nasıl bu kadar kör oluşunu anlamak istiyor...
Hani illa yıpranmak mı gerek idrak etmek için gerçeği, yada saf saf sevdiğini düşünüp aptalca feda edişlerinin hiç olduğunu görmek mi..
Hep ertelediğin şeylerin pimini çekmeye ne kadar zamanın kaldı .. hiç düşündün mü..
Belki sabrını taşıran son bir damla saçmalık daha,
Belki damarına basan son bir ağırlık..
Belki de sadece dürüstçe tarafsız yansız menfaatsiz ve kendini hiçe saymadan hakkını verdiğin an !

Artık midem bulanır içime attıklarımdan,
Artık diyorum , Artık böyle devam edemez.
İnsan ya çok karakterli olmaya razı olacak , yada olduğu gibi kabul görülmediği yerde olmayacak.
İnsanı iç dünyasına bu kadar müptela eden durumlara getirmiyceksiniz, sonrasında utanmadan birde saygı sevgi beklemiyceksiniz.

Ben buyum işine geliyorsa..! diye bir dünya yok .! Ben nasıl şekil alıyorsam karşında hayata tutunmak adına , sende en az benim kadar ezilerek öğreneceksin, yoksa ne anlamı kalır aynı yastık aynı tabak aynı şarkılar yada bir öpüş...
Hakkını verebildiğin, İnsan olabildiğin, sevilebildiğin kadar yaşarsın, ne cebindeki paran adamdır ne sen paranla adamsın !  En fazla pamuk yerine para tıkarız problem yok.!
 Hakkımı helal ettim diye Allah belanı vermiycek mi sanıyorsun ?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

seviyormusun ?

Çok aptalım !

gizli düşünceler.