yoruldum dünya çirkini..

.. ben sıkıldım hayat.. ! umrunda mı ..!
istediklerin olmuyor diye hırsını istemediklerini yaparak acısını çıkarmak ne kadar adil sence..
.. insan neden olmaması gereken şeylere maruz kalır..? Hatalar ne kadar hata .. yada yanlış..
.. zaman içinde ellerimizle ördüğümüz duvarları bir anda yıkmak istememiz , değişken ruh halimizemi vermeliyiz yada gün geçtikçe zamanamı ayak uyduruyoruz..

Bazen bakıyorum şöyle insanlara, sonra gerçekten yorulduğumu düşünüyorum.. bir anlık gördüğün yada hissettiğin sıcaklığa kapılıp , konuşası geliyor insanın içini dökesi belkide gözyaşını..
 İnsan şu aralar insan arar oldu, bir çift kelam edebileceği, derman olmasa bile neden ağladığını anlayabileceği. Yada bir teselli cümlesinin ne kadar çaresiz kalışını bilerekte olsa inanmak istemesini görmeyi..
 Ben şahsen minimumda kendi hayatımdaki tüm olumsuzluklardan kendimi sorumlu tutuyorum. Maksimumda ise ülkede olan şeylerin üstümüzde yarattığı psikolojik sorunlara neden olduğu gerçeğinide göz ardı edemiyorum mesela..

öyle bir zamandayız, hiçbirşeyin bizi şaşırtmadığı, dibin dibini gördüğümüz, insan olduğundan şüphe ettiğimiz iki ayaklı yaratıklarla dolu etrafımız..

.. Tat vermiyor hiçbir şey ilk günkü kadar, tükettik bir çok şeyin kullanım tarihini, aştık tüm sınırları ve yüzsüzlükle yer edinmeye çalışır olduk hayatlarımızda. Artık yüreğinde taşıdığın sevgiden çok , cebinde taşıdığın paran kadar var oluyorsun, ne kadar üzücü..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çok aptalım !

seviyormusun ?

BazeN !