seviyormusun ?

Çok sıkıcı olmakla birlikte, düşüncelerime; hayallerimi birde yaşananları yedirtmeyi de seviyorum sanki..
Sanırım diyorum.. bana mutluluk gelmiyor aptallaşıyorum, böle ayran budalası gibi takılmak bana ters bir kere, bünye kabul etmiyor da zaten.

Bazen insanların senden beklediği şeyi yapman gerekir kendin için. sonucu ne olursa olsun demiyorum, çünki dibini görmediğin suya atlamak cesaret işi olsa da aptalların da yaptığı birşey dir.
Bir kaç adım sonra ne olur diye düşünmeden hareket ediyorsan ya aşıksın yada aptal .. bilmem aklıma başka bişey gelmiyor.. yada hazır düşüncelere alışmışsındır.

Çok sevmek elbette güzel.. kimi insan sevmeyi sever.. kimisi sevilmeyi sever.. kimiside kör düğüme girmiş yumağın karmaşasında hissettiği tatlı acıyı sever, bu biraz psikopatça tabi..
... hani diyorum ki, meyil etmeyin gücünüzün yetmiyceği sevdalara..
...umutlandırmayın günlük yaşama alışmış stabil yürekleri..
.. göz boyamayın gösteriş yapmayın, teselliye bile  kapalı durumları yaşatmayın sözde onsuz yaşayamayacağınız insana..
...bir başkasına ait iken başka birini delice kıskanıp sahiplenme dürtünüzü ortadan kaldırın aksi halde yasak elmalar zehirliyor insanı..

İnsanın yüreği yanmaya görsün soluğu nerelerde alırsan al hiç bir nefes söndürmez oluyor ateşini.
şuraya öyle şeyler yazmak istiyorum ki,

duygularımı ve düşüncelerimi aynı hizaya getirmek için canıma okuyan vicdanıma teşekkürü bir borç bilirim..
elinde sonunda istediğiniz noktaya gelmeniz için beyin kondisyonunuzu yapın derim, çok mala bağlamayın sonra aptal insan sayısı yükselişe geçiyor, buda Türk insanı diye başlayan cümlelerin somut örneğini teşkil ediyorsunuz..
                                        Sevgiyle kal...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çok aptalım !

BazeN !