her telden..

.. can sıkıcı olaylar her zaman olacaktı bunu biliyordum, konu bilmek değildi işte her seferinde aynı derecede canımı sıkabiliyor olmasıydı.
.. ders almak diye bişey var hayatta, öğrenmek çaba sarfetmek , değerli olmak , değer vermek , bütün kavramlar bi yana insan olmak öyle etten kemikten değil maneviyattan ruhen ..
.. dünya çok daha acımasız bir hal aldı teknoloji ilerledikçe, yüksek mevkide bulunan insanlarımızın kişisel rantlara yada canları, vatanın birliği uğruna göz ardı edebilmeleri gerçekten büyük bir çelişki.
.. en çokta çocuklar yaralıyor beni , o savunmasız halleri , boncuk gözleri, masumiyetleri, bilmiyorum sanki çocuk olmaları ırklarını yada dinlerini etkilemiyor her dilde çocukcalar.
.. etrafımda olan insanlarla, olmayan insanların aralarında ancak bu kadar boşluk olurdu ki bende o boşluğun içindeyim zaten..
.. şöyle bir karar alıyor insan, en yakınından da anlaşılamadığını  görünce, arada ki çizgiyi aştığın anda gereksiz laubali hallere karşı koyamıyorsun ve buda ilişkiye zarar veriyor. az insan çok huzur, az muhabbet çok saygınlık diyorum bende.
.. yalnızlık .. nerde olursan ol yalnız kal kendinle.! zaman ayır kendine, var mı senden başka ! yok ! kendini dinlemeyen insan bilmeyen insandır, ve emin ol en tehlikeli insan türü de zır cahil türüdür.
.. hani anlarsın ya aslında sana söylenen şeyin yalan olduğunu , hani bilirsin tanırsın karşındakini aslında samimidir ama bi anda olmamaya meyilini hissedersin.
.. gerek yok kendini kasmaya. umursamamak diye bişey var gerektiğinde kullanılır bir tavır, en sevdiğim.

... ben sigarayı bıraktım.! sende bırak ! arada bir kitap okuyorum , arkadaşlarla geziyoruz , ve sevgiyi tadıyorum anlamaya çalışıyorum yoğunlaşıyorum mesela . gelişi güzel lafları bile konuşmuyorum artık. mumlar yakıyorum akşamları şarkılar dinliyorum.. düşünüyorum..dahada anlamlı geliyor çoğu şey.
.. hayatında, o tatlı canını bile hiçe sayabileceğin  1 tane insan var et, sev ! gerçekten sev! menfaatsiz hesapsız, ölçüsüz hatta..

... bişey söyleyimmi , ne kadar insan olduğun, birini ne kadar sevdiğinden anlaşılır bence, kalbini karartacak düşüncelere yenik düşme sakın ola ! hiç kimseye kendi özgürlüğünü kısıtlayacak kadar ödün verme.
Net ol. Tek ol. ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çok aptalım !

seviyormusun ?

BazeN !