Hayaller..

selamlar..
Uzun süredir almıyorum kalemi kağıdı elime ..
Dökmüyorum içimi kimselere, değmiyor gerçekler hayal kurmaya..
Sevmiyorum eskisi kadar kahveyi, sigarayı, tad vermiyor uykular gençliğimizde kaldı gibi..
Eski dostlar da eskilere müptela ,ve ben geriye bakmak bile istemiyorum artık.
Bedelini ödüyorum her hayalimin ,, ve bedava olmadığını anlıyorum hayal kurmanın da.
İnsanları anlamak için yormuyorum kendimi artık, nasıl olsa diyorum kimsenin doğruları benimkilerle çakışmıyor.
Kitaplarla aram iyi değil , müzikler en sadık yarim her halimi izah ediyor haykırarak.
Yormuyorum artık eskisi kadar yüreğimi , herşey olacağına varıyor sonunda .
Duygularımı dizginliyorum heveslerime inat ,büyüyorum ! akıllanıyorum galiba..
Geride bıraktıklarım yeni hikayelere başlıyor, benim gibi unutmaya çalıştıklarını görüyorum bir şeyleri.
Hayatta sürekliliği sorguluyorum neyin ne kadar devam edebildiğini, ve sonuçların hiç değişmediğini..
Boş zamanlarımı değil ayırdığım zamanların değerini bilen insanlarla vakit geçiriyorum.
Üzülmüyorum eskisi kadar artık, dokunmuyor ,acıtmıyor canımı, !
Çok takmıyorum kimseyi, inanmıyorum dostluğa, sevgiye, sadakate.
Yıpratmıyorum kimseyi, teğet geçiyorum bağlılığı,
Alışkanlıklarım uğruna heba ediyorum hayatımı, aldırmıyorum yaşayabilecekken güzel günleri göz yummama.
Direnişim son buluyor hep aynı noktada, bende direnmiyorum artık nokta da koymuyorum zaten hiç bir şeye.
Açık yaralarımı kapatmıyorum , gizlemeye çalışmıyorum, alışıyorum bunlarla yaşamaya.
Öğreniyorum ötede bırakılmayı, geride durmayı, uzaktan bakabilmeyi..
Değerlerimi hiçe sayıyorum bazen , gönlümün nazını çekiyorum, 'umrumda değil' demek istiyorum..
Evet , bakıyorum gidiyorum, gülüyor geçiyorum..
Hayat bu ciddiye almamak için, ölümsüzlüğü bahşedilmemiş insanlarız.
                                                         Sevgiyle Kalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çok aptalım !

seviyormusun ?

BazeN !