Yalnızlık !

...yalnızlık, her insan tadacaktır yaşamının çoğu dönemlerinde ve bence gerekli de. İnsan yalnız kaldıkça kalabalığın ne kadar gereksiz olduğunu anlıyor, daha çok bağlanıyor kendine, çocukken paylaşacak masumlukların vardı ve arkadaş edinmek isterdin, büyüdükçe kirlenen düşüncelerin seni paylaşımdan yoksun bırakıyor. Hoş çokta gerekli değil zaten biraz muhabbetin olsun bi kaç arkadaş çoğu zaman dinleyici rolü hep sende kalır değil mi, az yaralanır az hayal kırıklığı yaşarsın ben öyle yapıyorum mesela, elbette sosyallik güzeldir çevren olur planlar yapılır eğlenilir, ben yüreğindeki yalnızlıktan bahsediyorum, hayatına giren birinin seni ne tam tamamlar nede yarım bırakır öle hava boşluğu yaratır ve sen hep türbilansta kalırsın ya  hah işte onu diyorum. uğruna içilecek aşk bırakmadılar be azizim, hadi bakalım biz yinede kadeh tokuşturmaktan da geri kalmayalım şerefe... :)
                                                                                                    Mutlu Pazarlar..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

seviyormusun ?

Çok aptalım !

gizli düşünceler.