Hayal Et ve Arkana Yaslan..

Bir yudum kahve bir nefes sigara ve olmazsa olmaz müzik, bu aralar böyle..
Şikayetçi değilim halimden aksine yalnızlık, özgürlük bedenime, istemiyorum zaten yapmacık ilişkiler arkadaşlıklar mıç mıç selamlar naberler vs. vs ler... Benim dışımda gelişen olayları istediğim zaman hayatıma dahil etmek, kontrolün bende olduğunu hissetmek güzel birşey, düşüncelerime sınır koyabilseydim şuan oturduğum yerden km lerce uzaklarda kendimi deniz kenarında şarabımı yudumlarken hayal edemeyecektim iyi ki de yok böyle bir şey :)
Nerde ve ne şekilde olursan ol, gözlerini kapat bir kaç dakikalığına ve kendini gözlerinin alamayacağı uçsuz bucaksız yeşilliğin doğanın tam kalbinde güneşin alnını yakan sıcaklığını hisset, huzuru mis gibi havayı çek içine adım at koş, ilerde olağan üstü şelaleyi fark edeceksin suyun döküldüğü yere uzun uzun bakacak ve o yükseklikten kendini aşağı bırakacaksın, kollarını iki yana açıp mermi gibi dalacaksın suya, suyun vücudunda yarattığı duvar etkisi geçene dek yüzecek sonra yüzeye çıktığında adrenalinin yarattığı o mükemmel hazzı hissedip o sulu şirin suratınla gülümseyeceksin :)
Tamam şimdi oturduğun koltuğa ışınlanma zamanı :)
Demek ki neymiş, mutlu olmak için saçma sapan insanlar dan medet ummak yada olmadık umutlara kapılmak çokta gerekli değilmiş, aradığın huzur ve mutluluk senin beyninde düşün hayal et, sınır yok biliyorsun boşver şuan ki halini yalnızlığını işsizliğini, yada kiranı, faturaları, sevgilini, benliğini mutlu et..
                                                                                                                  
                                                                                                                      Sevgilerle..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çok aptalım !

seviyormusun ?

BazeN !